Sokan elsütötték már, de csak azért is elsütöm én is, szóval most már tényleg elkezdődik a világbajnokság. Legalábbis ha most nem, akkor tényleg soha, több csoport nincs ugyanis, este máris jönnek az A-jelűek újra a futballgyilkos Urugay-jal meg az érzékgyilkos vuvuzelákat legjobban vonzó házigazdával. 16:00-tól a világbajnoki cím kimondva-kimondatlanul legnagyobb esélyese, a selección teszteli majd élesben a jabulanit a svájciakon, ami lehet, hogy strandlabda, de hogy a helvét fiúknak így sem lesz sok közük a birtoklásához, az elég valószínű. Közben twitteren fosom majd a szót néha. Infók a csoportról itt.

166 komment

Címkék: meccs csoport

A bejegyzés trackback címe:

https://seleccion.blog.hu/api/trackback/id/tr302085149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leeroy of SMV Design 2010.06.16. 15:38:15

Sok sikert nekik! Itt az esély megmutatni, hogy az EB-cím nem volt véletlen, és most nekik jött el az aranykor.

nasteey 2010.06.16. 15:55:03

Ezt a kezdőt vártam, több mint egy hete volt egy cikk, főleg a pontrugásokra kitérve, amiből az látszott, hogy Alonso és Sergi egyszerre lesz pályán, ill. Capdevila lesz a balbekk. Kíváncsi vagyok meddig tart ki emellett VdB és mikor tér át két csatárra.

Sipirc 2010.06.16. 16:19:34

@nasteey: ah, el guaje (vagy guaxe) egyedül is megbirkozik a feladattal

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.06.16. 16:44:47

Éles meccseken lehet, inkább Reinát kéne védetni, neki van strandlabdás tapasztalata :)

2010.06.16. 16:48:15

A büdös, rohadt életbe, miért kell állandóan bekkelgetni? :(((
A svájciak már megint ezt a bunker-szart játsszák, mert csak ebben jók. Ha találnak egy gólt, az a világ szar vicce lesz.

2010.06.16. 17:11:02

Basszameg, ilyen nincs.

Valetudox 2010.06.16. 17:17:16

Remelem nem gondoljatok komolyan, hogy ez a vilag legjobb csapata.

Keelhaul 2010.06.16. 17:48:41

Kurvára hiányzik innen egy olyan köcsög zseni, mint Guti.

casaubon 2010.06.16. 17:58:11

elnézve ezt a meccset, nem vagyok benne biztos, hogy jó ötlet, ha egyszerre a pályán van Xavi és Xabi Alonso...

egyébként, így, most már az első kör után, azt elmondhatjuk, hogy a németek biztosan nem nyernek vébét - aki az első meccsen jó, az sose nyer :P ebből a szempontból bíztató ez a kezdés.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.06.16. 17:58:17

Torres-t mi a francért csak akkor küldi be, amikor már gebasz van?

rizla 2010.06.16. 18:00:12

@Vészmadár: sokáig sérült volt, az előző meccsen tért vissza.

csabsz13 · http://www.fcstpauli.com 2010.06.16. 18:01:46

@Keelhaul: szerintem nem játékos hiányzik, hanem egy jó taktika, amit egy jó edző szab a csapatra az ellenfél alapján. ezt a németek a teljes meccsen és a brazilok a második félidőben meg tudták csinálni.
a spanyoloknál maradt a középen megindulunk majd lesz valami, meg az az 1-2 szélen vezetett támadás, ami után nem okosan mentek a rosszabbnál rosszabb ívelések...
több visszaadott labdából kellett volna lövésre játszani. a kapufa is ebből jött össze!

Keelhaul 2010.06.16. 18:03:57

@csabsz13: Vannak emberek akikkel nem lehet mást játszatni. Ez a keret erre alkalmas, ebben a legjobb, ehhez vita nem fér.

A támadójátékosok között nincs olyan, akivel lehetne nyílegyenes támadójátékot csinálni. Xaviékat nem a hátrányból focira teremtették, és most nincsen Messi sem.

csabsz13 · http://www.fcstpauli.com 2010.06.16. 18:04:21

ja, és a spanyol védelem nagyon nem volt a helyén sem a gólnál, sem a többi kicsit gyorsabb svájci kontránál.

culé 2010.06.16. 18:04:52

Ez a Jesus Navas rosszabb, mint Dani Alves...Nem igaz, hogy nem vette észre senki, hogy egyetlen pontos beadása nem volt, hihetetlen! Minek erőltetni ami nem megy? Nem értem...de Pedro helyett is jöhetett volna egy erőcsatár.

csabsz13 · http://www.fcstpauli.com 2010.06.16. 18:08:14

@Keelhaul: ezzel azt mondod, hogy ha kb. ugynezt a svájci taktikát lehozza Chile (szerintem ők is vannak olyan jók, mint Svájc), akkor kiejtik Spanyolországot? mert ezek szerint nem tudnak ezzel mit kezdeni?

vilaghalo 2010.06.16. 18:09:34

a svajci csoki golja azert elegge valoszinutlen volt. kurva izgalmas meccs volt.

Laciii 2010.06.16. 18:11:19

A végén Torres mellé előre kell hozni Piquét erőcsatárnak.

rizla 2010.06.16. 18:12:14

@culé: navas felpörgette a jobb szélt, alapvetően nem volt rossz csere, de a végére tényleg hihetetlenül gyengére sikerültek a befejezései és az utolsó passzai. torres meg erőcsatár IS, llorentét nem tudom mennyi értelme lett volna behozni helyette.

gibson 2010.06.16. 18:12:28

Annyira éreztem, hogy ez lesz. Ez megint az a jó öreg spanyol válogatott, amihez hozzászoktam. Hál'istennek, hogy pénzt nem raktam rájuk.

IIsten 2010.06.16. 18:13:22

"Itt az esély megmutatni, hogy az EB-cím nem volt véletlen"

hahaha
hát akkor mégiscsak véletlen volt az az eb-cím

szép volt sejc!! köszi a szép délutánt!

Maqus · http://oposszum.hu 2010.06.16. 18:14:54

@Selkath: Én egyáltalán nem úgy láttam, hogy bunker-szar lett volna a svájci játék, különösen a második félidőben nem. Mindenesetre nagyon jó meccs volt.

Keelhaul 2010.06.16. 18:19:23

@csabsz13: Ha ezt lehozza minden hátralévő csapat, akkor Sp 90%, hogy kiesik. Azt nem gondolom, hogy sosem fog bejönni ez a darálás a spanyoloknak, de drasztikusan csökken Xaviék hatékonysága, ha egy ilyen taktikával szemben találják magukat. Gyakorlatilag az összes Barca/spanyol vereség ilyen az elmúlt 2 évből - nem volt sok. Egy Messivel kevesebb is ez a spanyol csapat a Barcánál, viszont szerintem nincs foldozás. Tehát ugyanazok az előnyök, ugyanazok a gyengeségek. Az USA és az Inter elleni meccsen világosan látszott, hogy ez nem ízlik. Most Hitzfeldnek is bejött. Ami ízlik, az az, amivel a Madrid tavaly kikapott, azzal a taktikával bármelyik csapat állna ki, ez a társaság lemészárolná őket.

nasteey 2010.06.16. 18:22:02

Százból egy. Honduras nem fog így védekezni, Chile meg szerintem túl kamikaze lesz, és látunk egy Barca - Atleti-t a a VB-n. Az egyetlen kár, hogy Svájc tovább fog jutni. Szerintem a sajátjaikon kívül a kutya nem kíváncsi rájuk, mégha most mosolyt is csaltak a "túlértékelt spanyolok" - ellentábor arcára is.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.06.16. 18:22:38

Rizla aszem ez azért volt mert azt az előbbit kiposztoltad...:(

rizla 2010.06.16. 18:23:36

@csizsikpizsik: igen, maradnom kellett volna a jó öreg pesszimizmusnál, basszák meg.

raja ram 2010.06.16. 18:23:49

Mourinho megmutatta, hogy kell Spanyolország ellen játszani

Keelhaul 2010.06.16. 18:24:28

@nasteey: AZért surmónak sem kell lenni, jó csapat ez a svejci. Meghúzták az egyetlen jó taktikai lépést és végrehajtották. Jövőre a Barca ellen is egyre több csapat fogja ezt csinálni.

sedre 2010.06.16. 18:24:33

@Yann Le Pentrec: Az eb totális véletlen volt. Hup Holland!

IIsten 2010.06.16. 18:24:50

messi-messi-messi
messivel a csatasorban sem tudták legyűrni a sintert. nem messi hiánya volt a baj, hanem-akárcsak a barcában-, hanem, hogy egy taktikusan játszó csapattal találták szemközt magukat, és süthették is a tudományukat.

Keelhaul 2010.06.16. 18:25:09

@raja ram: Szerintem Mourinho figyelmesen végignézte az USA elleni meccset.

Keelhaul 2010.06.16. 18:25:50

@IIsten: Válogatott szinten nem fogsz Inter szervezettségű védelmet látni a koreaiakon kívül

nasteey 2010.06.16. 18:27:04

@Keelhaul: Nincs itt semmi surmóság. Nem sokszor fordul elő, hogy ilyen gólt kapjanak a spanyolok, vagy hogy egyet se rúgjanak. A semleges nézőknek meg általában a támadófoci tetszik, ergo a spanyolok és Chile.
Másban nem találok védenivalót. :)

sedre 2010.06.16. 18:27:42

@nasteey: Svájc 4 éve 9 ponnttal jutott tovább. egy döntetlennel, és egy győzelemmel biztos csoportelsők, akkor meg nektek marad brazília... sok sikert. (:

1kutya 2010.06.16. 18:28:12

@rizla: taktika kellett volna, taktika...

a swejcieknek volt, a spanyoloknak nem.

megint láthattuk, hogy az egyénileg ugyan jobb, de elbizakodott játékosokból nem lehet csapatot építeni!

amit sajnálok, hogy ez ezen a vébén nem jött elő előbb, konkretice Villar hibája miatt a paraguay-olasz meccsen!

mert a macskazabálók is kb uezt érdemelték volna.

vamos, vamos!!!

nasteey 2010.06.16. 18:30:02

@sedre: Nekem nem, max. a spanyoloknak. Mi sajnos nem vagyunk kint. :)

nasteey 2010.06.16. 18:30:52

Ja és amúgy nem tudom miért lenne gáz a brazil csapat. Jók, de nem verhetetlenek, és szerintem onnan nézve ők legalább ennyire nem akarnak _velünk_ találkozni.

SPU 2010.06.16. 18:35:35

Végre egy jó meccs. Kábé az első. A spanyolok megmutatták, miért a világ legjobbjai. Úgy öt-hat góllal voltak jobbak a lelkes svájciaknál.

Legföljebb azon érdemes elgondolkodni, hogy akkor miért Svájc nyert.

Lehetséges válaszok: 1) Svájc jobban focizott. (Standard érv: mindig az focizott jobban, aki nyert. Hiszen nyert. Tehát: jobb volt. - Istenem, mekkora baromság.) 2) Valami alapvetően el van cseszerintve (ld. baszva)a foci szabályrendszerében, ha nem tud érvényesülni EKKORA tudásbeli különbség két csapat között. Más sportágban Svájcot már egy csomószor megintették volna inaktivitás miatt, majd leléptették volna technikai KO-val. Ilyenkor azt gondolom, be kéne vezetni a grundfocis szabályt a nagyoknál is, miszerint három korner tizenegyes. vagy valami hasonlót. :)

Különben még megéljük azt, hogy, példának okáért, továbbmennek a svájciak, kiesős meccset játszanak a görögökkel, a két német edző kiadja a taktikát, aztán 90 meg 15 meg 15 percen keresztül nézhetjük, ahogy ottmarad a labda egyedül a kezdőkörben. a csapatok meg ádáz eltökéltséggel sorfalat állnak saját tizenhatoson belül, miközben szegény néző kínjában feldugja magának a vuvuzelát.

Lewad 2010.06.16. 18:38:15

Azt hiszem nem fogadok többet ezen a vb-n...

Lasombra 2010.06.16. 18:44:21

/félig off

most már egy halom csapat szurkolói blogján mászkáltam meg olvasgattam, és azt veszem észre, hogy kurva sokan nem valakiNEK, hanem valaki ELLEN drukkolnak.
mijafaszomvan? ki ez a sok csíra, honnan jönnek? igazán visszamehetnének a Velvetre a bulvárhíreket fikázni. kb az a szint ez.

lassan nem lehet egy "nagycsapatról" sem beszélni, mert a sok troll nem bírja megállni, hogy ne floodolja a kárörvendéseket. legalább olyan idegesítők, mint a vuvuzela.

ezt csinálhatnák élőben akár a spanyol, akár az angol, akár az olasz drukkerek gyűrűjében.

papamaci1 2010.06.16. 18:46:40

Svájc sok minden volt, de INAKTÍV az aztán aligha... csodálatos helyzetei is voltak. Ja és ŐK LŐTTÉK a gólt....

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.16. 18:47:01

@SPU:

A 2. pontodra létezik egy adekvát válasz a la Puhl: ettül szép a fodball. Azaz: nem mindig a jobbik csapat nyer.

A jégkorong/kosárlabda/kézilabda/vízilabda stb. játékok ezért nem érik föl a foci szintjét: ott majdnem mindig a jobbik csapat nyer. Itt nem. Ezért nézzük. Még ha most ez fájó is.

grasslover 2010.06.16. 18:47:53

A bajszos ezt jól eltolta. Totál béna felállás. Busquetset én bírom, de egy svájc ellen ne legyen már egyszerre fenn alonsoval, max majd a brazilok vagy németek ellen. Szélre rakja a lábadozó és erősen kímélő módban játszó iniestát, xavi meg túl elől játszott, nem tkp ő. Silva igen gyenge volt, Villa előkészített pár jó labdát, aztán ennyi. Navasnak és főleg Pedronak korábban kellett volna jönnie, utóbbi tuti bekotort volna egy makker gólt ha többet játszik, torres nagyon sután mozgott, valamit csináljon vele a gyúró vagy az orvos.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.16. 18:49:53

@nasteey: No de miért kár az, hogy továbbjuthat Svájc? Azért, mert mint mondod senki sem kíváncsi rájuk az övéiken kívül? Ez a tipikus nagy csapatnak drukkolók mércéje ez. Szépen, okosan és szimpatikusan játszott Svájc, ezt el kell ismerni.
Azért csak nem vonhatók felelősségre mert nem nyíltak ki, hogy a közönség örömére lemészárolja őket Spanyolország.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.06.16. 18:50:40

@grasslover: Ja, a meccsről, a bajszosról és a fenti képről jutott eszembe: a király meztelen

2010.06.16. 18:50:46

@SPU:
Azt hiszem, ezt már jobban nem lehetne megfogalmazni, kár, hogy a környezet negatív. Én mégis azt mondom, gratula!
(továbbra is) Hajrá Spanyolország!

SPU 2010.06.16. 18:51:18

@papamaci1:

Én nem akarom a svájci drukkereket bántani, azok csak örüljenek nyugodtan. Én inkább a labdarúgás barátainak kívántam volna szólni. :)

nasteey 2010.06.16. 18:51:52

@papamaci1: Azért Egrinek egy jó beszólása volt a sok hülyesége mellett: Hitzfeld nem rajzolt a mágnestábla spanyol felére semmit? :DDD Kb. ennyire voltak aktívak a svájciak. Ja, hogy 0-1-nél kb. senki nem maradt hátul, és sikerült vagy 2 kontra?

nasteey 2010.06.16. 18:54:38

@Szom Ki Van, a Denevér szálló lakosa: Azért, mert nagyobb a valószínűsége, hogy nézhetetlen szart fognak játszani, ellenben a másik kettővel. Már a meccs előtt is említettem valamelyik posztban; remélem a spanyolok és a chileiek jutnak tovább. Ez van.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.16. 18:58:22

@nasteey: Oké, te véleményed, de a svájciak játéka minden volt, csak nem nézhetetlen szar.

SPU 2010.06.16. 19:01:36

@Szom Ki Van, a Denevér szálló lakosa:

A svájciak játéka nézhetetlen szar volt. :) Sorry.

nasteey 2010.06.16. 19:02:21

@Szom Ki Van, a Denevér szálló lakosa: Nem az, az majd csak lesz, ha odajut. :DDD

No offense, de nekem elég trauma volt az Inter triplázása, minden hasonlóra vadulok. :) Persze lehet ez jó, tegnap Korea kifejezetten tetszett, de akkor sem örülök, hogy 99%-ig biztos, hogy a két csoportkedvencemből egy tuti nem jut tovább. _Ezek_ meg igen.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.16. 19:06:38

@SPU: Neked talán igen, van szépség a csapatmunka ellenkező irányú kifinomultságában is, lásd tegnap a Csollima.

@nasteey: Itt van a kutya elásva. :) Az Inter valami gyönyörű játékot nyújtott - szerintem. :)

Neil Blender 2010.06.16. 19:07:27

Bazz!

Ugy kalkulaltam ha a gep nem kesik es kapok taxit akkor siman latom a masodik felidot. A gep 1 orat kesett negyed hetre ertem ide a szallodaba, de azt hiszem ez a szerencse. Igy legalabb nem kell megfizetnem a hotelszoba berendezesi targyait...

Hat akkor VdB keszitheti a fiukat a Brazilia elleni meccsre ugyhiszem, nem orulok neki, nagyon nem orulok neki... A meccset nem latvan 2 dolgot azert megosztanek mindenkivel:

1. Do not feed the trolls
2. a Lufthansa monnyon le

robot_ 2010.06.16. 19:09:22

Ez a Svájc Mourinho szellemi termékének a lemásolása... most visszanéztem, tényleg semmi mást nem csináltak, mint amit az Inter a Barca ellen, és mos tis bejött... egyszerűen Ottmar Hitzfeld feltételezte, hogy a spanyol kapitány a Barca játékát fogja játszatni, az ellen meg bejött az Inter, mert üti mint a szart.
A spanyoloknak többet kell ennél csinálnia, a brazilok is favoritok, és mégis nagy akadályba ütköztek, Svájcnál is nagyobba, de megoldották. Spanyolország nem volt erre képes, ez az igazság.
Én nem kedvelem Svájc fociját de nem az a jó a Spanyoloknak most ha arra gondolnak hogy "ugyis jobbak voltunk", hanem ha para van, akkor az a jó, ha idejében felimserik meg kimondják, és rájönnek hogy kiismerhető a játék.
Újítani kell valamit a felálláson, nincs mese. Ez kiismerhető, és leszedhető. Ennél rádaásul chilenak csak jobb csatárjai vannak elnézve a delutani meccsüket, svajcot le fogják hozni.

1kutya 2010.06.16. 19:09:59

@nasteey: a swejciek 2-3 kontrája (amiből az egyik ugye gól lett) sokkal élvezhetőbb volt, mint a zselémajom spanyolok akármelyik erőlködése!

van egy ötvenesem, hogy te nem azt a meccset nézted, mint a többség...

rizla 2010.06.16. 19:10:21

@robot_: "a brazilok is favoritok, és mégis nagy akadályba ütköztek, Svájcnál is nagyobba, de megoldották"

azért ne szórakozzunk már.. nézd már meg észak-korea meg svájc keretét, hasonlítsd össze. előbbiekről kb semmit sem tudni, utóbbiak európa tűrhető bajnokságaiban edződnek, de még a svájci nb1 is jobb valószínűleg, mint a koreai. ezen kívül hitzfeld klasszis edző, a szakma egyik legnagyobb neve. PLUSZ nekik szerencséjük is volt, mert találtak egy gólt, észak-koreának nem volt ilyen (mondjuk a brazil védelem pont jobb is valamennyivel a spanyolnál).

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.16. 19:11:31

@robot_: "Svájcnál is nagyobba"

Szerintem nem. Ha Benaglio is kedveskedett volna egy olyan potyagóllal, mint a koreai kapus, akkor ez a meccs is talán egészen máshogy alakul. Ha összekerülnek a brazilokkal, őket is rendesen megizzaszthatják. Persze ilyenkor nagyon-nagyon sok múlik a szerencsén is. Lehetne mondani egy csomó "ha" kezdetű mondatot a mai tragédia után.

Sir Black The Brightest 2010.06.16. 19:14:49

ez egy baromi peches meccs volt. semmi nem jött össze... van még 2 meccsünk felpörögni és bizonyítani. a vereségtől függetlenül a vb egyik legszebb játékát mutatta be a spanyol csapat :)

1kutya 2010.06.16. 19:15:09

@SPU: te sem azt a meccset nézted, mint a többiek (esetleg a vakvezető kutyád nem úgy vakkantott)...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.16. 19:16:00

@1kutya:

Ízlések és pofonok. Én mondjuk a Barcelona játékát jobb szeretem, mint a Grasshoppers Zürichét, de tiszteletben tartom az ízlésedet.

1kutya 2010.06.16. 19:19:23

@rizla: szerencse?

kaphatok abból az anyagból, amit most szívtál???

a svájci góltérő támadást uszkve 2 11-es előzte meg, tehát 100%, hogy gól lett volna a végén!

az, hogy a spanyolok kb. 100-adik világeseményükön is töketlenkednek, nem újdonság. nagypofájú élhetetlen bagázs, ezt többször is megmutatták.

és még örüljetek, hogy csak egynull lett, mert ahogy a védelmeteket elnézem a chileiektől kaphattok többet is:(

SPU 2010.06.16. 19:19:36

@Szom Ki Van, a Denevér szálló lakosa:

Korea tetszett. Nagyságrendekkel jobban Svájcnál. Szép támadásaik is voltak. Összességében: focizni akaró csapat benyomását keltették. Brazília nem tetszett. Ez a Dunga-féle Brazília egy nulla. Akkor is az, ha a sors történetesen világbajnokot csinálna belőle. Ti. ez nem brazil csapat, ehhez nekem nincs közöm, ennek nem tudok drukkolni, ezt a felfogást kikérem magamnak, ez a foci megcsúfolása. Mert ahogy Nagy Levin mondaná: ha rossz ételeket főznek, azt ki lehet bírni. De ha jó ételeket rosszul készítenek el, abba bele kell pusztulni.

robot_ 2010.06.16. 19:20:05

@rizla:
Jó, hát ami bevált ezt nem kell megváltoztatni. Attól hgy Hitzfeld lemásolta Mourinho felállását, nem jelenti, hogy nem zseni, ezt elismerem, de nem is tagadtam, mert senki nem sugta a fülébe, hogy a spanolok ugy jonnek ki mint ha a barca jatszana, ezt a dontest nyilvan o hozta meg. Viszont a golt nem talaljak, hanem lovik. Ok, h van szerencse, de csak annak aki bemegy a masik 16-osara. Ettol fuggetlenul szomoru vagyok, mert a spanyoloknak nem jutott ki a szerencsebol ma, mert ez a meccse lehetett volna 3-2 is, de a svájci oldalon 2-nél semmivel se lehetett volna több. Ugyanakkor a spanyoloknak bejöhetett volna sok helyzet, de nem kéne eröltetni ezeket a magas passzokat.
amugy szeirntem tokmindegy, h svajc vagy korea, a lenyeg az hogy amit cisnalnak, az akkor mukodik ha csapatkent kurvara jok. es abban jobb volt korea. (raadasul hiaba jobb egy kicsit svajc kerete, azert nem igazan nagy sztarok, voltak labdakezelesi gondok is boven...)
Szerintem nem veletlen hogy svajc is meg korea is betalalt.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.06.16. 19:20:41

Felejtsük már el hogy Murinyó találta fel a támadófoci, a seleccion vagy a Barca hatástalanításának a csodaszerét. Előtte jópáran megfingatták már ezeket, ugyebár játszott bunkerfocit a Camp Nouban a MU, a Chelsea vagy éppen az Espanol, és a sort lehetne holnapig folytatni.

Úgy egyébként meg beszédes, hogy a svájci blogon van 4-5 komment a "rajongóktól" itt meg tucatnyi az "utálóktól"

robot_ 2010.06.16. 19:21:29

@Csöncsön:
nem volt olyan lövés mint a brazil meccsen.
eppen ezt hianyoltam.
emiatt vagyok csalodott... komolyan abban biztam h felmegyunk es bassza meg Villa nem letezik hogy ne lojjon egy olyat...
es Torres... hat ha felkuldtek akkor csak jol van mar...
en ideges vagyok most erre a valogatottra, mert sztem osszesegeben az argentin keretnel is jobb banda.
es ez semmi volt magukhoz kepest.

grasslover 2010.06.16. 19:21:47

Puyol papa is szedje egyébként össze magát, ha így folytatja nyugodtan jöhet Albiol. Ramos meg Capdevilla meg alibizett támadásban, Ramos jövögetett, de a szélet egyszer nem húzta komolyan meg. Maicon azért beférne, brazilokat meg én a döntőig elkerülném, jól működő (na jó, még ne teljesen) gépezetük van, annyira meg jók hogy a klasszisok hiányában is győzzenek mindig egy-két góllal

1kutya 2010.06.16. 19:21:56

@1kutya: Benaglio nevét meg még a szégyenfalatokra sem kell kiírni, mert edzésen különb lövéseket fog!

rizla 2010.06.16. 19:22:39

@1kutya: "szerencse? kaphatok abból az anyagból, amit most szívtál???"

láttad te azt a gólt barátom? az volt az első helyzetük a meccsen. igen, szerencse. azt nem mondtam, hogy nem megérdemelt.

"és még örüljetek, hogy csak egynull lett, mert ahogy a védelmeteket elnézem a chileiektől kaphattok többet is:( "

nem nagyon értesz te ehhez a sportághoz.

1kutya 2010.06.16. 19:25:31

@Csöncsön: a focit ugye nálatok is gólra játsszák?

robot_ 2010.06.16. 19:25:31

@csizsikpizsik:
ja, ebben mondjuk igazad van.
annyi kulonbseggel, h a MU is meg Chelsea is szopott vele.
Inter meg sajnos nem. de mondjuk ha 3szor lejatszanak azt a Barca-Inter meccset, akkor nem hiszem h ugyanezzel le tudnák hozni ...
na de ez most mindegy itt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.16. 19:27:32

@1kutya:

Igen, pont ez határozza meg az ízlésemet. A tiédet mi?

@robot_:

Vicc, de a végén én Pedroban jobban bíztam, mint Torresben.

1kutya 2010.06.16. 19:27:45

@rizla: ahogy elnézem te sem sokat:-DDD

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.06.16. 19:29:15

@robot_: A MU nem szopott vele, 2008-ban behúzták a BL-t (minden idők egyik legdeffenzívebb döntőjén). A Chelseanek pedig símán bejött volna, ha Drogba nem tizire hajt.
Az Intert meg hagyjuk mert az tényleg messzire vezet (akkor is szabálytalan volt az a 2 gól!)

1kutya 2010.06.16. 19:30:25

@rizla: egyébként nem kell felszívni magad, az előző eb volt, ahol tényleg kidomborodott a spanyol bajnokság erőssége!

előtte évtizedekig nem nyertek semmit, úgyhogy én inkább azt mondom, hogy 2 éve jáccott inkább a szerencse, nem most!

rizla 2010.06.16. 19:31:57

@1kutya: ja, meg úgy kb az összes fogadóiroda sem sokat. okosabb vagy mindegyiküknél, elismerésem. gondolom sok pénzt nyertél a svájciakon, nem?

1kutya 2010.06.16. 19:32:41

nyihihi!:-DDD

megelőztelek!

(egyébként a laarbiojja-macskazabálón meg kb uennyit buktam, tehát egál)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.16. 19:34:13

@rizla: Hülyeség ilyen vitába belemenni kedves blogtárs.

@SPU: Jól van, aki Rejtőt szereti rossz ember nem lehet, a Csollimát is bírod, keblemre! :)

SPU 2010.06.16. 19:36:49

@robot_:

Látom, futballszerető ember vagy. Én is. (Nem úgy, mint 1-es idepiszkító 4-lábúak.) Ezért hadd korrigáljak valamit: ne sértegessük már azzal a spanyol trénert, a Nagy és Isteni Real Madrid egykori trénerét, hogy azt mondjuk, hogy Barca-taktikával állt volna ki. Mondjuk inkább azt: Real-taktikával állt ki, még a klasszikus, BL-győztes korszakból. Vagy mondjuk méginkább azt: azzal a taktikával állt ki, amellyel egy ilyen tudással rendelkező csapatnak mindig ki kell állnia: "Menjetek előre, fiaim, játszatok látványosan, és rúgjatok minél több gólt! - És vissza ne álljatok bekkelni az első négy-öt rúgott gól után!" Egy Nagy Csapat számára ugyanis más taktika nem létezhet. (Még ha belebukik is.)

robot_ 2010.06.16. 19:42:25

@Csöncsön:
Nem is hulyeseg. Nekem az lenne alomszep, ha mar igy megosztjuk, ha:
a) ennek neki lehetne menni megegyszer
b) a palyan lenne vegre egyszer teljesen epen es egeszsegesen az alabbi 3 csatar:
Fabregas, Torres és Villa.
En egy ilyen meccset neznek meg szivesen, mert mar idegesit hogy vagy valaki serult, vagy nem is egy hanem tobb valaki, vagy ha nem akkor még most jön a műtőasztalról. És mar megint csuszik ki a 3 pont a csapattól...
és utanna meg szopas van. Chilenek az a meccse amin csak 1 golt talalt, szabalyosan szarnak szamit, mert hogy 8-10 is lehetett volna, es ha ellenuk is igy vedunk akkor nem 1-et fog kapni Casillas meg Puyol... most 2x3 pont kötelező!!!

1kutya 2010.06.16. 19:45:15

@Csöncsön: én troll?

barátom rosszul látod!

nem bírjátok a kritikát ugye!

így jártatok.

@SPU: miből gondolod, hogy "egyes négylábúak" nem szeretik a focit?

jaaaa!!! hogy véleményt mernek mondani kedves lúzerbagázsotokról?

no comment...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.16. 19:52:57

@1kutya: Komoly lúzerek azok, akik EB címvédőként, veretlen, sőt, kizárólag nyertes meccseket tartalmazó selejtező után jutnak ki.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.16. 19:56:58

@robot_:

Nem tudom, szerintem nem az összeállításon múlt, megvoltak a helyzetek. Az idegességen múlt.

Sajnos tényleg nem tett jót a csapatnak ez a hihetetlen elvárás. Talán még a többi nagycsapat töketlenkedése is tovább fokozta az elvárásokat, és csak még görcsösebbé tett mindenkit.

Én azt mondom, most már vagy óriási lelkierő, vagy egy kis szerencse kell, hogy fölálljon a csapat ebből az ütésből. (A tavalyi Konf. Kupa e tekintetben mindenesetre viszonylag biztató emlék.)

SPU 2010.06.16. 19:57:56

@1kutya:

Hát miből gondolnám, na vajon: miből gondolnám? Bakker, abból, amit írsz. Mer' ugye ha t. anyád nem két milkatehén közé szült a világra, nyakadba nem tehénkolompot akasztott, hogy el ne kallódj a havas hegycsúcsok közt a kies Alpokba', akkor egyébként mifene okod lehetne rá, a foci nem szeretésén túl, hogy két csapat közül annak sikerén örvendezz, amelyik nem focizott?!

Endoscope 2010.06.16. 19:58:52

De legalább San Iker úgy felb.szta a doxás csávót a gól előtt, hogy a MIR űrállomás ablakán csattant a forma segge. És most legalább lekerült a "nem kaphatunk ki" teher a spanyolok válláról. Apró örömök. :)

Honduras nem lesz ellenfél, mert se ilyen edzőjük, se ilyen játékosaik nincsenek, mint a svájciaknak. Chile meg nem tudja meghazudtolni magát, nem fog VB alatt egy új csapatot alakítani és támadni fog. Az meg ugye alapból tökéletes a spanyoloknak.

Az aggasztó dolgok azok Iniesta sérülése (már meccs közben is, a félidő után látszott, hogy nem 100%-os), az egyelőre hiányzó gyilkos helyzetkihasználás illetve a Piqué-Puyol belső védőpáros szokatlan bénázásai.

Ha a spanyol média nem kezdi el a csapat érdemtelen baszkurálását, akkor nem lesz itt hiba a későbbiekben. Szarul sikerült főpróba. Előfordul. :)

robot_ 2010.06.16. 19:58:53

@1kutya:
Na, hat akkor:
gratulálok Svájcnak, elismerem hogy valóban érvényes góllal, nem pontrúgásból a játék szabályai szerint győzelmet arattak. De itt nem csak erről van szó. Azért azt hiszem, hogy - remélem nem csak a magam nevében irom - ettől a _játéktól_ nem csak ennyit vár az ember. Ok, hogy a szabályok szerint az a jobb aki nyer, de azert a focit kár lenne ennyinek tartani, mert akkor elég lenne a végeredményt nezni. De az emberek megis a meccset nezik, es az eredmeny, amit csak elfogadnak a szabalyok ertelmeben. Es en azt gondolom hogy a foci szepseget ma csak a spanyolok mutattak be, akkoris ha merges vagyok, mert sem szerencsejuk nem volt, se nem jatszottak magukhoz meltoan az eredmenyesseg tekinteteben.
En tobb csapatnak is drukkolok, de a Spanyoloknak a legjobban, ugyh ez most szar nekem, de szerintem masoknak is. Svajc most nyert, tortenelme soran eloszor Spanyolorszag ellen. Elvezze ki, de ez nem lesz rendszer.

CaBeL 2010.06.16. 19:59:08

a spanyolok tangát villantottak, aztán meg felvették a szőrös bundát. 0 % sexy futball egyelőre.

rizla 2010.06.16. 20:00:11

@Csöncsön: "Az idegességen múlt.Sajnos tényleg nem tett jót a csapatnak ez a hihetetlen elvárás."

nem értek egyet még ezzel sem, de majd a posztban leírom. holnapra várható.

1kutya 2010.06.16. 20:04:14

@Szom Ki Van, a Denevér szálló lakosa: eddig sem volt gondjuk a kijutással soha, sőt az elvárások is hasonlóak voltak (bár elképzelhető, hogy a nyomást nem bírják soha?).

most is fenntartom, hogy csapatot építeni max 3-4 sztárral lehet, 11-el nem! így mindíg bukta lesz!

anno voltak még a spanyoloknál is "robotok", mára a védők/középpályások is "sztárok", így nem lesz soha egységes a válogatott!

@csizsikpizsik: neked osztott valaki lapot?

grasslover 2010.06.16. 20:13:51

arcvisszavevőnek jó ez a vereség, és ha egy vbn ki lehet kapni, akkor még ez a legideálisabb. hondurast be fogjuk darálni, chile is tudott ellenük játszani, aztán jöhet a csoportdöntő, már ha svájciak kikapnak chilétől(remélhetőleg)

1kutya 2010.06.16. 20:18:33

@SPU: ha visszaolvasol, a fenét sem érdekli a swejci bagázs, la arbiojja vamooos, vamooos...:-DDD

1kutya 2010.06.16. 20:24:28

@Endoscope: no ezt meg már a az egész hajcihő előtt ecseteltem a haveroknak, hogy a "bajuszos" akkor fogja a legnagyobb hibát elkövetni, ha Iker-t fogja védetni!

nem akarom többet rizlát bántani, de talán ő is elismeri, hogy jelenleg Andrés Palop-nak kéne az alapnak lenni a válogatottnál!

a többit meg majd megálmodja az éjszaka (mármint kit, milyen szerkezetben kellett volna a hegyiek ellen játsszatni).

Valetudox 2010.06.16. 20:25:54

@Szom Ki Van, a Denevér szálló lakosa: Azert tegnap a Brazilok belettek arazva 1 meccs alapjan, hogy max a 4 ig mennek de meg addig sem...

1kutya 2010.06.16. 20:27:20

@robot_: már megint a "szerencse"!

bazki ez nem póker!!!

vadkutya 2010.06.16. 20:50:40

Nem irigyellek Gabesz, pár fejben már előre megírt posztot most dobhatsz ki... ;)

al Dajjal 2010.06.16. 20:54:17

Úgy látszik tendencia lesz, hogy minél nagyobb arccal harangozzák be a nagyágyúk meccseit az "országblogerek", annál nagyobbat égnek. :-D

rizla 2010.06.16. 20:56:14

@al Dajjal: nem hiszem, hogy nagy arc lenne egy ilyen csoportot simának tippelni a spanyol válogatottnak, inkább szimpla realizmusnak nevezném. természetesen éppen ezért kínos a vereség.

tuono 2010.06.16. 21:03:45

@1kutya: A póker nem szerencsejáték te láma. Bár már értem miért olyan selejtes a gondolkodásod. A káröröm éltet? szánalmas vagy...

jo.e 2010.06.16. 21:04:04

Hát ez nem jött össze :( Nagyon sajnálom. Nem baj meglesz az a csoportelsőség!
Sajnos Torres még nincs a "toppon". Villa meg valahogy olyan túl önzetlennek tűnt. Az első félidőben volt az az emelése amit nem is értem hogyhogy nem a kapura küldte.
Izgalmas meccs volt, de valahogy 1 nyugis 5-1 jobb lett volna :)
Arra azért igazán kíváncsi lennék, h. nemzeti v. anyagi érdeken kívül, hogy a francba lehet pl. svájcnak szurkolni...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.16. 21:06:34

@1kutya: Palop? Hogyan, mikor, miért? Ha már nem Casillas, akkor nem Valdes, nem Reina, hanem Palop? Megindoklod nekem ha megkérlek, hogy a fenti hármasnál Palop - elismerve persze hogy jó játékos - mely tekintetben és mennyiben jobb?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.16. 21:08:51

@jo.e: Ez meg a másik. MIÉRT NE, lehetne nekik? Azon világ emberei, akiknek nincs kint csapatuk a vb-n, kizárólag a lenyűgöző támadófutballnak szurkolhatnak? Nem egy lebutított, sőt lenéző gondolkozás ez? De.

Valetudox 2010.06.16. 21:09:22

@jo.e: "Arra azért igazán kíváncsi lennék, h. nemzeti v. anyagi érdeken kívül, hogy a francba lehet pl. svájcnak szurkolni"

AgyonHypolt Nagycsapat Vs Kuzdo kiscsapat.

jo.e 2010.06.16. 21:15:43

@Valetudox: Ja, mint a legkisebb királyfi :)
Ti koncertre is azért jártok h. megnézzétek az előzenekart ?
Ááá, csak azért szemétkedem, mert fáj ez a vereség :(

jo.e 2010.06.16. 21:30:25

@Valetudox: Ja, mint a legkisebb királyfi :)
Ti koncertre is azért mentek, h. az előzenekart meghallgassátok ?
Ááá, csak ezért szemétkedem mert fáj ez a vereség :( Meg mer' ez (már a svájci) sztem nem foci.

jo.e 2010.06.16. 21:31:09

Na basszus, most meg megjelent az előző is. Bocs

jo.e 2010.06.16. 21:40:54

@Szom Ki Van, a Denevér szálló lakosa: Nem, nem lebutított. Csak belegondoltam, amikor valaki elgondolkodik, hogy "de fini a svájci csoki", v. "vááá sikerült kinyitnom a sört a svájci bicskámmal" v. "ez a Benjamin HUGGEL egy istencsászár". Nincs mese svájcnak drukkolok! Olyan életszerű...

al Dajjal 2010.06.16. 21:43:04

@rizla: Gyanítom, hogy ők sem vették elég komolyan. Svájc jól csinálta a betömörülést. Ezt egy technikás focit játszó csapatnak fel kéne tudni törni. A nagy arc pedig egy nagyágyú ország blogerétől kötelező is. De akkor is vicces, mikor a nagy melldöngetés után lehet kikukázni a fejben kész posztokat. :-D

rizla 2010.06.16. 21:47:50

@al Dajjal: komolyan mondom, hogy nincsenek fejben kész posztok, nem gondolhatjátok komolyan, hogy előre dolgozom : DDD

egyébként felért egy pofáncsapással, ez alap. pont ezért: "Ezt egy technikás focit játszó csapatnak fel kéne tudni törni."

Neil Blender 2010.06.16. 22:06:18

hehe

most az egyszeri spanyol szurkolo megtudja milyen Real szurkolonak lenni mikor jon a sok iszonyatosan okos ARC egy-egy "jol" sikerult meccs utan... :)

De legalabb a Palopos poenon (mert az volt ugye) jot rohogtem:)

grasslover 2010.06.16. 22:31:51

Alap hogy palop kell ide, meg Raul. na jó Morientes meg Hierro tényleg hiányzik.

robot_ 2010.06.16. 22:49:09

@1kutya:
Hat de ne bazkizzál, hanem akkor mond ki:
"Nem volt Svájcnak szerencséje, és Spanyolországnak nem volt balszerencséje."
Mondd ki magadba, aztán mérd meg a lázad... bazki!

Renesans 2010.06.16. 23:38:39

Én Barça szurkoló vagyok, de megmondom őszintén, nekem hatalmas csalódás volt a barçások játéka. Puyolnak tényleg össze kéne szednie magát, Xavi pedig ismét öreguras játékot mutatott.

Ha rajtam múlna, a következő meccsen a Piqué-Puyol kettős helyett a reálos Albiol-Ramos duó kezdene a védelem közepén (igen, Ramost középre!), jobb szélen Arbeloával (így talán még jobban összeszokottak). Xavi helyett pedig simán Fabregast kezdetném. A barçások közül egyedül Iniesta az, akinek jelenleg megkérdőjelezhetetlen a helye nálam.

Busquets szerepeltetését pedig nem értem, egyszerűen felfoghatatlan, ahogy a Barça után a válogatottba is beette magát ez a teljesen szürke játékos.

Szerintem egyébként a Barcelona-játékosok rossz formája egyszerűen a hosszú bajnoki versenyfutásnak tudható be, ami idén különösen megerőltető volt, ráadásul nekik elég sokáig ott volt a BL is.

Az én felállásom a következő meccsre:
Casillas
Arbeloa-Ramos-Albiol-Capdevila
Silva-Alonso-Fabregas-Iniesta
Villa-Torres

totelcamp 2010.06.16. 23:41:56

nagy faszt!
föleg az edző valagába! mi a francért próbálkozik egy csatárral_ a bekapott gól után, mikor a svájciak beálltak a 90% bunkerről 110%ra két csatarral sokkal jobbak voltunk. a bajszos ne variáljon hanem alkalmazza a Pep taktikát. totális offenzíva!

deltaTheEnd 2010.06.16. 23:43:56

Annyira jó, hogy egy meccsből betonszilárd meglátásai vannak egyeseknek. Ugyanez van a Barcánál is mikor véletlenül kikap a szezonban (idén 5-ször fordult elő!!)

Ilyen hozzászólás, hogy a spanyoloknak nem volt taktikájuk, ez komoly? Adott egy megijesztett tatu-pózban felálló ellenfél, naná hogy rájuk kell menni. Egyébként is mindig 60% fölött birtoklunk labdát, meg 500at passzolunk. Ez a taktikánk, sőt stílusunk.
Ettől függetlenül mi is adogatjuk be szélről a labdát, indítunk üresbe, átlövünk, mindent ami kell. Egyszerűen van az úgy hogy nem megy be. (bármi előfordulhat - lásd '54 vb döntő)

Azonban állítom, ez maximum!!! kétszer fordulhat elő a spanyolokkal 7 meccs alatt, pech hogy azzal vb-n már kalap-kabát.

Az egyetlen aki nagyot hibázott a meccsen az Del Bosque volt szerintem. Ez a Xabi-Busi tengely tudtuk hogy tud akadozni, de miután végleg kiderült, hogy Hitzfeldnek zabszem se fér a seggébe, már tök fölöslegesen játszott két vkp. Aztán Silva csak rossz megoldást választott helyére hamarabb mehetett volna csere. És a cserékkel is elszámolta magát, Fabregas mindenképpen kellett volna a pályára. Lőni is tud, passzolni is.
Összességében nem mondom hogy akkor nyerünk ha Torres&Cesc&Navas/Pedro megy be (és időben), de több esély lett volna. Elmeccselte magát az öreg.

mistinguett · http://mistinguett.blog.hu 2010.06.17. 00:18:10

Basszák meg, ha megint a németek nyernek, négy évig nem nézek vébét.

Maqus · http://oposszum.hu 2010.06.17. 00:18:20

Én nem értem ezt, épp azért kellene bírni a spanyol szurkolótábornak a szélsőséges kritikát, mert a spanyol csapat jó, mert a vereség ellenére még mindig jól játszott, és mert a svájciak "talált" góllal nyertek (bár én ezt a kifejezést alapvetően baromságnak tartom, ennél a gólnál pedig túlzásnak, ha nem gól, akkor jó eséllyel tizenegyes). A trollt kiáltó troll-kommenteket még meg is értem, de a moderálás ???????!!!! Mit mondana erre Don Corleone? Never forget where you come from, my son, you are not Wendi, FFS.

Az meg felesleges előre rinyálás, hogy a spanyolok most majd megzuhannak a null-egy miatt; nem hiszem, hogy így lesz. Igazából azt sem gondolom, hogy a spanyolok nagy arccal mentek ki a pályára, és most "megszívták" emiatt. Nyilván ők jobban tudják, miféle következtetéseket érdemes levonni ebből a meccsből, és hogy mennyire kell beszarniuk.

Ami a svájciakat illeti, pont e meccs kapcsán faszság a "szép foci haláláról" beszélni, amit persze a svájciak "gyilkoltak" meg, és ezt tök laikusként mondom, úgy, hogy nem nekik szurkoltam, és igazából nem kísérem figyelemmel a világfocit. Nyilván lehet elemezni a taktikákat, a felállást, meg az egyéni teljesítményeket, ehhez nem értek, de a meccs élvezhetőségét tekintve totál igazságtalan a fenti megállapítás.

Arra a baromságra meg nem is tudok mit mondani, hogy más (csapat)sportokban mindig a jobb csapat nyer. Aki ezt gondolja, annak fogalma sincs más sportokról. Meg hogy ettől lenne a legjobb sportág a foci, ez nevetséges.

És ha már póker meg oddsok: a posztban az szerepel, hogy Svájc pontszerzésének esélye 30%. Az pedig egyáltalán nem kevés, úgyhogy nincs is min meglepődni.

laikus 10 2010.06.17. 00:51:49

Na.Nagyjabol eddig tartott,hogy kiduhongjem magam a veresegunk miatt.
Nem gondoljatok,hogy taktikailag van elcseszve vmi? Azt nem tartom szellemes focinak,hogy vki a jobb szelrol probalja beeroltetni a labdat 3-4,a 11-es pont korul kolbaszolo masfel meter magas jatekosnak.Nem kellet volna sokkal jobban szethuzni a vedelmet?Akkor lett volna ter sakkozni,igy meg csak Navas gurizett.Kiismerheto volt a jatekunk.

FeroxX 2010.06.17. 05:02:26

fucks.. ez olyan classic spanyol válogatotttas volt.. remélem kurva hamar elfelejtik ezt a stílust. vagy csak nem hiányzik az "erőnéger" ? :(

nasteey 2010.06.17. 10:06:22

Gondoltam én, hogy troll miatt van 130 komment. :DDD

Ha jöhet jókor vereség, ez jókor jött. Kicsit le lehet szállni a földre, át lehet gondolni a játékot, de nem hiszem, hogy ettől bármivel is esélytelenebb lenne a spanyol csapat. Del Bosque pont azt a cserét húzta meg, amit én is tettem volna... szünetben. Gól után szerintem még jobban visszaálltak, így nem hozott igazi eredményt a csere.

Kazimír 2010.06.17. 11:07:25

Egészen érdekes volt végigolvasni az összes hozzászólást. Egy szép merítés a különböző személyiségekből. :)
Kezdve a szélsőséges megnyilvánulásokkal - mindkét oldalról -, aztán az elemzők, értékelők, a vereséget szomorúan beismerők, és végül akik egyből levonják a következtetést és a megoldáson gondolkodnak, milyen felállással, taktikával lenne jó. Hát, érdekes volt, köszönöm nektek! :)

(Én drukkolok mindkét csapatnak, hogy szépen és eredményesen focizzanak, de az esélytelenebbnek tartott félnek mindig egy picit jobban.)

hahali 2010.06.17. 12:09:11

Bár az iwiw-en futó tippjátékban buktam 25 pontot, de örülök a svájci győzelemnek, mert a nagyképű spanyolok a buzifiúval az élen most egy picit visszavehetnek az arcukból és elkezdhetnek játszani...

rizla 2010.06.17. 12:17:37

@hahali: melyikük a buzifiú?

Keelhaul 2010.06.17. 12:28:49

@hahali: Guti nincs kint a vébén

_Colos · http://keseiversek.blog.hu 2010.06.17. 13:02:50

Tyűha, mik mennek itt. Mivel még mindig nem találtam magamnak jobb platformot, megosztom itt a véleményemet: A spanyolok jobbak, mint a svájciak, ez eddig sem volt kérdés. De! A Barca is jobb, mint az Inter, mégis kiesett a BL-ből. S ha már ennyi párhuzamot vonnak a "nagyokosok" a Barca és a spanyol válogatott között (nem feltétlenül alaptalanul, de nem is mindig kellő okkal), muszáj megemlíteni, hogy az idei csapat "csak" azt a bajnokságot tudta megnyerni, ahol a tudáskülönbség hosszabb távon feltétlenül kijön két csapat között. A vb nem ilyen. Ezzel az impotens tili-tolival nem lehet vb-t nyerni. Utólag könnyű okosnak lenni, @Csöncsön: persze, de Del Bosque is elszúrt valamit, ha jobb játékoskerettel kikap a gyengébb Svájctól. Az én meglátásom szerint: Busquets és Alonso felesleges középre (ezt idő közben ő is észrevette.) Iniestának a középpályán van a helye, jószerivel a kaput sem találja el soha, hát miért nem hozza eggyel hátrébb őt a mester? Arról nem is beszélve hogy Spanyolország rendelkezik talán a legalacsonyabb játékosgarnitúrával- mi a fészkes fenéért ívelgetik a hátvédek közt vergődő Villa fejére a labdát? Mellesleg: a két szélső hátvéd nagyon keveset tett hozzá a játékhoz. Ennél többre lesz tőlük is szükség. Ettől függetlenül persze simán nyerhetnek még a spanyolok, és az sem biztos még, hogy Brazíliával játszanak a nyolcaddöntőben.
@rizla: Navas?
@Csöncsön: Én is jobban bíztam a végén Pedróban, mint Torresben. Még most is van egy olyan sanda gyanúm, hogy ez a csávó nagyot alakít majd a vb-n. Mindenki: mit érdekel Benneteket, hogy 1kutya szerint két éve bemákolták az eb-t a spanyolok, meg hogy buzik meg nagyképűek, és a többi? Nem kell mindig meggyőzni a másikat...

2010.06.17. 15:28:00

@SPU: az utolsó bekezdéssel halál pontosan írtad le legrettentőbb rémálmomat...

nykaroly · http://nykaroly.wordpress.com/ 2010.06.17. 18:06:29

Itt élőben láthattuk az ezeréves poént, hogy hogy hívják a spanyol edzőt?
Don Padrafingo :)
nykaroly.wordpress.com/2010/06/03/spanyolorszag/

mistinguett · http://mistinguett.blog.hu 2010.06.17. 18:06:43

@nykaroly: Karcsikám, kicsiszivem, nem akarnád abbahagyni a béna site-od reklámozását?

robot_ 2010.06.17. 19:09:32

@mistinguett:
Ez kicsit ul buzis volt, de igaz:
az a site tenyleg nagyon szar
(nem vicces, viszont minek van..)

rovo2 2010.06.17. 19:16:05

azért nem fikázásból de Iniestra azt mondani, hogy nem homokos...
látszik rajta, lerí róla mondhatni, sztem nem is nagyon tagadja, arrafelé nem szokás (ha nem futballista lenne, akkor stylist)

meg ha nem lenne ez a színészkedős stílusuk, akkor nem is lennének annyira ellenszenvesek

Villa is hányszor omlott össze a 16-oson belül és a bírótól akart 11-est utána

fel kell állni és visszazárni, ezt csinálja egy csatár, nem csalni akar

bár most odaigazolt a Barcaba, na mondhatom, "hazatalált"
Busquets,Alves, Villa ki lesz még ott
karvalyféreg Ibra nem volt elég leégés?

Hondurast alighanem verik a spanyolok, utána viszont Chile mellett fog állni a világ, remélem a spanyolok erősségeit kiveszik a játékból, és marad a színtiszta foci

gibson 2010.06.17. 19:29:37

@rizla: @Keelhaul: @redmist:
szerintem Iniesta a "buzifiú" :)

deltaTheEnd 2010.06.17. 19:58:17

@gibson: www.fcbarcelonanews.com/fc-barcelona-players-wives-and-girlfriends/

Tessék ittvannak a barátnők, feleségek és Iniestáé az egyik legcsinosabb.

Az aki meg két év alatti 7 cím után (ami 8 lesz) szidja a Barcát az meg egyszerűen péniszirigység :D

nykaroly · http://nykaroly.wordpress.com/ 2010.06.17. 20:03:48

@mistinguett: Nem nem, szerintem fontos, hogy legyen miről legyen véleményed :)

@robot_: nem deklarált célja, hogy vicces legyen, de tudod mi lenne igazán vicces? Ha feliratkoznál a hírlevélre :))

gibson 2010.06.17. 20:09:29

@deltaTheEnd: nem azt mondtam, hogy Iniesta buzi, csak, hogy a mostani spanyol keretből nekem ő az, aki gyanús. Alibi barátnője pedig Gutinak is van.. :)

/Hogy ezt hogy sikerült odáig csűrnöd- csavarnod, hogy én itt szidom a Barcát, az viszont nekem magas./

deltaTheEnd 2010.06.17. 20:14:53

@gibson: AZt az elötted szólónak írtam. :)
Egyébként ezek 23-an láthatóan egy CSAPAT. Puyol péládul Ramos egy rossz passza után látványosan megtapsolta, biztatva őt. Nincsen madridi és barca klikk. Teljesen biztos vagyok benne, hogy két következő meccsen anarchia lesz és leölik a többi csapatot.

rizla 2010.06.17. 20:16:21

ja ezt már delta is linkelte, bocs.

"Alibi barátnője pedig Gutinak is van.. :)"

de ő már lebukott a "nővérével" : DDDD

johneagle72 2010.06.17. 20:17:04

Aki követte idén a spanyol bajnokságot, az pontosan tudja, hogy a Barca milyen iszonyatos Madrid nyomás alatt húzta be a címet, illetve hogy a Real milyen kilátástalan helyzetből üldözte a végső győzelmet szinte az utolsó fordulóig. Szóval sok minden lesz itt, de hogy marhára nem fogja feladni a csapat, az tuti. Éppen elég diadalmas csoportkör menetelés utáni pofára esést láttam már ahhoz, hogy értékeljem az időben kapott figyelmeztetést, ezzel együtt ne írjam le a csapatot, sőt! Elég csak a négy évvel ezelőtti borzalmas olasz kezdésre gondolni, aminek VB cím lett a vége.

gibson 2010.06.17. 20:29:33

@rizla: egész pontosan a "húgával"! :)

Btw., remélem lesz poszt a tegnapi meccsről.

Atomot Nekik! 2010.06.17. 21:40:23

ATOMOT A TROLLOKNAK!!!

Egyébként:
1.) Svájci bunkerfoci: létezik, a szabályok nem tiltják, eredményt hoz(ott). Gratulálunk a győztesnek. Lehet, hogy valakinek ez a foci tetszik, lelke rajta. Remélem, nem ez a foci jövője.

2.) A szerencse igenis számít. A fociban is. Számtalan példa van rá, l. utolsó pillanatokban megfordított meccsek: ezeket istenítjük, csodáljuk, de számtalan másikat, amelyben a vesztésre álló csapat végig hajtott, de a szerencsével hadilábon állt, már rég elfelejtettünk. A spanyoloknak most igenis nem volt szerencséjük.

3.) Rosszabb, hogy a szerencse mellett a taktika is sánta volt. Várható volt, hogy Svájc beáll reteszelni (ismerik, tudják, gyengébb állománnyal könnyeb játszani mint a támadó focit, és veszélytelenebb, mint a kinyílás), pláne, hogy MU, Chelsea, Inter már "jó példával" bemutatta, hogy esélyt ad a sexy foci ellen. Következésképpen az egycsatáros játék teljes gáz. Mikor többen lettek (Torres, Pedro) a nyomás már tényleg óriási volt, csak éppen idő nem maradt rá, és a tudatos játékot felváltotta a kapkodás. Ez a meccs valójában az első félidőben ment el. A második félidőben, különösen a gól után, már csak a "csináljunk már valamit!" mentalitás volt a pályán. Három csatár jól megkeverte volna őket.

4.) Fáradt, sérült játékosok. Ez szomorú, de attól még tény, és nem vetít előre túl szép jövőt.

5.) Mindenek előtt: sok-sok erős, távoli lövést! A három csatár a kipattanókra is jobb eséllyel pályázik, mint egy.

Összegezve: a svájci foci eredményes volt, de nem szép. Én inkább a szép és eredményes focira szavazok (még ha néha szívunk is). Kis hasonlattal: lehet egy csúnya bányarémmel kefélni (élvezet?), de nem biztos, hogy még a scvájci focirajongók is szívesebben választanák egy dögös bombázó helyett. :-))

mistinguett · http://mistinguett.blog.hu 2010.06.17. 22:44:03

@robot_: @nykaroly: A helyzet az, hogy ez nem az első volt. Nekem inkább úgy tűnik, hogy Károly kifejezetten azzal a céllal kommentel egy csomó focis blogon, hogy a weblapját reklámozza. Ez egyrészt etikátlan, másrészt talán tilos is.

robot_ 2010.06.17. 23:21:35

@mistinguett:
jó-jó. jogos, es igazad van.
tlaalkoztam a karollyal a mexikói blog (most még) legutóbbi bejegyzésénél is, ott is királyi többessel tolja a szart.

repens 2010.06.17. 23:31:34

A konklúzió a spanyol szurkolóknál elég egyértelműnek tűnik: Del Bosque szedje elő a jobbik eszét, Busquets meg húzzon haza... Na nem mintha a többiek teljesítményétől el lennének ájulva.

laseleccion.gportal.hu/gindex.php?pg=31788721&nid=5602939

nykaroly · http://nykaroly.wordpress.com/ 2010.06.18. 11:27:57

@mistinguett: @robot_: Nem királyi többes, mi tényleg többen vagyunk. :)
Amúgy meg igyekeztünk az aktuális poszthoz kapcsolódni, így visszanézve tényleg nem volt mindenhol egyértelmű. Tehát elnézést ha spamnek tűnt, abszolút nem ez volt a szándék. :) Remélem nincs harag ;)

totelcamp 2010.06.18. 12:13:07

@deltaTheEnd:
a kepek alapjan legjobb anrie

totelcamp 2010.06.18. 13:59:26

rizla! az ok hogy kikaptunk de azert posztot irhatnal. spanyol blog es tulvagyunk egy meccsen. hadd tudjuk me miert alakult ugy ahogy alakult

J_H_Mallory (törölt) 2010.06.18. 14:17:32

Csóró spanyol gecik, mostmár várhatjátok, hogy a németek kihúznak a szarból.

rizla 2010.06.18. 14:36:58

@totelcamp: nyugi, ma délután kirakom a posztot

_Colos · http://keseiversek.blog.hu 2010.06.18. 15:32:09

@J_H_Mallory: Nem igazán értem, hogy a németek hogy húzhatnák ki a spanyolokat a szarból (ezt elmagyarázná valaki, aki érti, legyen szíves?), de most egy spanyol jól keresztbe tett a németeknek, az biztos. ;)

Budlofsky 2010.06.18. 15:55:58

@rizla: Ilyen sokáig tart megírnod, hogy mindennek Busquets az oka, és Iniestát akkor sem cserélted volna le Pedróra, ha a hátralevő időben Andrés csak fél lábon ugrálva tudott volna közlekedni? :D

Budlofsky 2010.06.18. 15:58:32

Blogmotor vajon megint lenyelte egy kommentem?

robot_ 2010.06.18. 18:20:52

@nykaroly:
harag?
en nem haragszom csak sztem ez gagyi dolog.
süti beállítások módosítása